Opinie właścicieli biur rachunkowych
Wystarczy skomunikować tę aplikację z naszymi programami księgowymi z linii nexo, czyli Rachmistrzem lub Rewizorem, a wystawione przez klienta dokumenty pojawiają się w naszych bazach po kilkudziesięciu sekundach, gotowe do dalszego zapisu. Cała operacja jest przy tym niezwykle bezpieczna, potwierdzona certyfikatem SSL.

Dotąd korzystanie z programu do fakturowania wiązało się z wielogodzinną nauką, instalacją na komputerze oraz uzupełnianiem bazy kontrahentów wszelkimi informacjami. Istniało również ryzyko utraty danych w przypadku awarii sprzętu. Dane z Subiekta 123 zabezpieczone są w chmurze, a logowanie do systemu odbywa się na dowolnym urządzeniu.

Użyczenie licencji jest proste i zajmuje kilka minut. Dzięki temu klient jest przekonany o naszym profesjonalizmie i ma pewność, że w każdej sytuacji może na nas polegać. Nie musi również pamiętać o przesyłaniu dokumentów, ponieważ możemy zrobić to za niego. Plusem jest też fakt, że aplikację można udostępnić bez żadnych opłat.

Subiekt 123 dla biur rachunkowych - krok po kroku

Zamówienie licencji dla biur rachunkowych
Licencję specjalną Subiekta 123 dla biur można zamówić w sieci dystrybucji InsERT lub kontaktując się z naszym konsultantem: tel. 71 78 76 110 lub e-mail: asp@insert.com.pl

Aktywowanie licencji specjalnej
W Rachmistrzu nexo lub Rewizorze nexo w module zarządzania licencjami należy wybrać przycisk Zaktualizuj informacje licencyjne. Na liście licencji pojawi się Subiekt 123 dla biur rachunkowych. Program księgowy jest od tej chwili gotowy do pracy z Subiektami 123.